Postup vyřízení reklamace
Jak postupovat když…
► Je doručená zásilka poškozena
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a učiňte příslušné prohlášení do přepravních dokladů dopravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a učiňte příslušné prohlášení do přepravních dokladů dopravce.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775 .
- Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601 .
► Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, kontaktujte nás a popište problém co nejdříve po zjištění této skutečnosti. Budeme se snažit vyřídit toto nedopatření k Vaší spokojenosti a poradíme jak dále postupovat. Sdělíme Vám úplné a odborné informace, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
K posouzení reklamace je nutné zboží doručit do servisu osobně, kurýrem či poštou.
Pokud posíláte zboží do servisu, přiložte:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
- popis závady a vaše kontaktní údaje.
► Zboží vykazuje vady
- Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
- Kupujícímu, který není spotřebitelem a při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv jeho provozovně v provozní době a rovněž v místě podnikání nebo sídle, přičemž kupujícímu vydá písemné potvrzení o přijetí reklamace. Ve složitějších případech musí být o přijetí reklamace podle zákona o ochraně spotřebitele rozhodnuto do tří pracovních dnů.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste kupující spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě .
V případě, že jste kupující, který není spotřebitelem, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
V případě uznané reklamace a odstoupení od smlouvy Vám peníze pošleme na účet nebo Vám částku vyplatíme v naší prodejně, a to nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte prodávajícímu na vlastní náklady,
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně v naší prodejně, obsluha Vám vydá Reklamační list.
V případě zaslání reklamace poštou či jiným způsobem přepravy na adresu našeho reklamačního oddělení, můžete využít Reklamační list pro uplatnění reklamace.
Důležitý dokument ke stažení
Reklamační list (pdf, 434 kB)