prodej@pilanamarket.cz +420 573 502 911

Balík PPL

Doručení na uvedenou adresu obvykle následující pracovní den.

Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00.
Zákazník bere na vědomí, že doručení je spojeno s řadou vnějších faktorů,
řadu z nich nemůže provozovatel ovlivnit, jako je například dopravní situace, povětrnostní podmínky apod..

Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

 

  

 

Inkaso dobírky od příjemce je možné provést pomocí platební karty nebo v hotovosti.

Platba platební kartou:

Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

 

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.