¨
prodej@pilanamarket.cz +420 573 502 911

Postup vyřízení reklamace

Jak postupovat když…

►  Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a učiňte příslušné prohlášení do přepravních dokladů dopravce.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.

 

►  Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, kontaktujte nás a popište problém co nejdříve po zjištění této skutečnosti. Budeme se snažit vyřídit toto nedopatření k Vaší spokojenosti a poradíme jak dále postupovat. Sdělíme Vám úplné a odborné informace, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
K posouzení reklamace je nutné zboží doručit do servisu osobně, kurýrem či poštou.
Pokud posíláte zboží do servisu, přiložte:
  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
  • popis závady a vaše kontaktní údaje.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste kupující spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě.
V případě, že jste kupující, který není spotřebitelem, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
V případě uznané reklamace a odstoupení od smlouvy Vám peníze pošleme na účet nebo Vám částku vyplatíme v naší prodejně, a to nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte prodávajícímu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

 

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně v naší prodejně, obsluha Vám vydá Reklamační list.
V případě zaslání reklamace poštou či jiným způsobem přepravy na adresu našeho reklamačního oddělení, můžete využít Reklamační list pro uplatnění reklamace.

 

Důležitý dokument ke stažení

Reklamační list (pdf, 434 kB)


Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte.
Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Prohlášení o použití cookies
Rozumím