PPL B2C
Dodání zásilky na soukromé adresy. Příjemce je informován o průběhu přepravy. Jakmile je převzata zásilka do přepravy, adresát je informován e-mailem.
V den doručení obdrží SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy bude balík doručen. Pokud by se doručení nezdařilo, zašle přepravce zprávu příjemci o následném postupu.
V den doručení obdrží SMS s dvouhodinovým časovým oknem, kdy bude balík doručen. Pokud by se doručení nezdařilo, zašle přepravce zprávu příjemci o následném postupu.
-
Doručení na soukromou adresu obvykle následující pracovní den
-
Komunikace s příjemcem e-mailem a SMS
-
Možnost doručení do výdejních míst, PPL Parcelshop nebo Parcelbox
-
Zásilku je možné uhradit hotově nebo platební kartou
-
Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou
-
Sledování pohybu zásilky na www.ppl.cz
-
Elektronické potvrzení o doručení
-
Maximální váha zásilky 31,5 kg
-
Maximální rozměr 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky max. 360 cm
PARCEL PRIVATE (B2C)
Doručení na soukromou adresu
Zákazník bere na vědomí, že doručení je spojeno s řadou vnějších faktorů.
Řadu z nich nemůže provozovatel ovlivnit, jako je například dopravní situace, povětrnostní podmínky apod...
Řadu z nich nemůže provozovatel ovlivnit, jako je například dopravní situace, povětrnostní podmínky apod...
Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.