PPL smart
Moderní způsob doručování zásilek. Doručení zásilky do PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů. Vyberte si doručení do výdejních míst PPL, kde balíky čekají na vás.
-
Najděte mezi více než 5500 výdejními místy to, které je vám nejblíž
-
Výhodnější cena s nadprůměrnou kvalitou služeb
-
Časová flexibilita ve vyzvedávání zásilek, příjemce si může zásilku vyzvednout, kdy se mu to hodí
-
Vyzvedněte si zásilku v PPL Parcelshopu do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu,
nebo v PPL Parcelboxu do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu -
Maximální váha zásilky 31,5 kg
-
Maximální rozměr 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky max. 360 cm
Zákazník bere na vědomí, že doručení je spojeno s řadou vnějších faktorů.
Řadu z nich nemůže provozovatel ovlivnit, jako je například dopravní situace, povětrnostní podmínky apod...
Řadu z nich nemůže provozovatel ovlivnit, jako je například dopravní situace, povětrnostní podmínky apod...
Je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.
Je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání.
Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Jsou samoobslužné výdejní boxy. Mají nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání.
Platba je možná pouze kartou předem pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Platba je možná pouze kartou předem pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po zjištění poškození.