PPL ParcelShop a ParcelBox

Moderní způsob doručování zásilek. Doručení zásilky do PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů. Vyberte si doručení do výdejních míst PPL, kde balíky čekají na vás.

 Vyzvednutí přesně tam, kde vám to vyhovuje

Nestíháte čekat doma na kurýra? PPL ParcelShop vám umožní vyzvednout balík tam, kde zrovna jste – třeba v oblíbené trafice, obchodě nebo u benzínky. Navíc s prodlouženou otevírací dobou, která sedí i těm nejvytíženějším zákazníkům.
 
  • Doručení do 1–2 dnů
  • Široká síť přes 3000 výdejních míst
  • Výběr místa podle vaší lokality
  • Vyzvedněte si zásilku v PPL Parcelshopu do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu,
  • Maximální váha zásilky 31,5 kg
  • Maximální rozměr 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky max. 360 cm
    (2x výška + 2x šířka + 1x délka)
Zvolte PPL ParcelShop a mějte zásilku pod kontrolou a na dosah.

Moderní doručení do samoobslužného boxu – kdykoliv a bez kontaktu

PPL ParcelBox je ideální volba pro všechny, kdo milují nezávislost a rychlost. Vyzvednete si balíček kdykoliv – ráno, večer, o víkendu. A to bez zbytečných kontaktů a bez čekání.
 
  • Boxy dostupné 24/7
  • Bezkontaktní výdej pomocí SMS PIN
  • Doručení do 1–2 dnů
  • Možnost výběru boxu dle lokality
  • Vyzvedněte si zásilku v PPL Parcelboxu do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu
  • Maximální váha zásilky 31,5 kg
  • Maximální rozměr 43x43x60 cm
Vaše zásilka, v bezpečí a připravená k vyzvednutí kdykoliv.

 

Zákazník bere na vědomí, že doručení je spojeno s řadou vnějších faktorů.
Řadu z nich nemůže provozovatel ovlivnit, jako je například dopravní situace, povětrnostní podmínky apod...

Je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.
Je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání.
Platba je možná pouze předem nebo kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Jsou samoobslužné výdejní boxy. Mají nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání.
Platba je možná pouze předem nebo kartou pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po zjištění poškození.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení